Re: problem z sieciowka?

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 01:35:10 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek_at_-----wp.pl> napisał w wiadomości news:a56n0b$nqn$1_at_news.tpi.pl...
> pl.comp.networking dla lepszej pomocy
> a ja mysle hym, czy moze provider blokuje net po zmianie mac sieciowki ?

Już wcześniej robiłem to. Wystarczyło czasem zalogować się ponownie w portalu
astercity i było po sprawie. Niestety jest noc i weekend, więc chyba nie mam
co liczyć do poniedziałku na sensowną odpowiedź. :-(

--
Konrad J. Brywczyński                       should it be implausible
konrad_at_brywczynski.tk                       that a man can supervise