Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 23:58:55 MET

Użytkownik "Marek Szerszyński" <marek_at_poczta.pl> napisał w
Witam :-)
Teraz mam dylemat. Chcę kupić płytę pod P4 North.
> Kto na świecie produkuje jeszcze dobre płyty główne?
Ja bym kupił albo ASUSa P4TE (koniecznie E)
lub Abita TH7II (koniecznie II)
Zawsze miałem Asusy, teraz mam Abita w sumie różnicy nie zauważyłem :-)
A Asusa nie kupiłem tylko dlatego że jak kupowałem MB był nieosiągalny w
Polsce!
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)