problem z sieciowka?

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 00:51:30 MET

Wyłączyłem ostatnio kabelek z modemu kablowego biegnący do
karty sieciowej (Compex RE100TX), podłączyłem go po USB
do notebooka. Potem odłączyłem notebooka i podłączyłem
znów kablem do sieciówki desktopa. I okazało się, że
sieci ni ma. Co dziwne, modem mryga diodą aktywności,
diody na karcie też sobie wesoło świecą, ale do internetu
nijak podłączyć się nie mogę. Czyżby karcie coś się stało?
Trochę to dziwne. Aha, kartę wyinstalowywałem i instalowałem
ponownie. Nic nie pomogło.

--
Konrad J. Brywczyński                             Riding on a unicorn
konrad_at_brywczynski.tk                             Stranded in my mind