plyta AT - cos nie gra

Autor: Huhu (huhu5_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 23:08:44 MET

mam plyte glowna AT z chipsetem Via i po montażu w komputerze i włączoniu
zasilania komp nie startuje tylko glosniczek mi pipce (krotkie sygnaly -
przy 15 sygnale przestalem liczyc), wyjmowalem kazdy sprzet po kolei z plyty
i ciagle to samo
w koncu zostawilem sama plyte z procesorem i rowniez uslyszalem te same
dzwieki
o co moze tu chodzic?/
sprawdzalem juz kody dzwiekowe biosu ale nigdzie nie pisza o kilkunastu
krotkich sygnalach (mam bios Awarda)
aha przed zamontowaniem, plyta w innym komputerze dzialala
czy to wina plyty czy moze czegos innego ??
prosze pomozcie !!!!!!!!!!!

Marcin (huhu5_at_wp.pl)