be@rpaw1200cu

Autor: -: PyT3K :- (pytek_at_langusta.net)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 23:00:31 MET

witam,

Mam skaner bearpaw1200cu, ktory to to jest podlaczony do kompa na
zlaczu usb. Problem moj tkwi w tym, ze kiedy chce skanowac, sterownik
twain wyskakuje z komunikatem, iz skaner nie jest podlaczony do
komputera. Dopiero wyciagniecie i ponowne wlozenie kabla umozliwia
prace skanera. Jak mozna rozwiazac ten problem? Dodam jeszcze, ze mam
drukarke na usb.

Pozdrawiam i z gory dziekuje,

--
      )))