Da się przesterować SB live 1024 ?

Autor: Skopens (abcartskopens_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 22:45:17 MET

Witam

Po zmianie karty z OPTi na SB live 1024 zauważyłem, że nie jest
możliwe przesterowanie ani dźwięku odtwarzanego ani nagrywanego.

Jeśli chodzi o odtwarzanie doszedłem do takiego wniosku po obserwcji
paska w Windows w Play control - tzn. ten głośniczek na pasku zadań
koło zegara. Mimo ustawienia wszystkiego na maksa, pojawiające się
kreseczki przy suwaku głośności nie przekraczają koloru żótego!

Może trochę śmiesznie to wytłumaczyłem ale chyba wiadomo o co chodzi
:)

Czy to jest normalne i co zrobić żeby dało się jednak przesterować?

Artur Skopowski

PS wykasuj abc z adresu e-mail, jeśli
    chcesz do mnie napisać