Re: VHS --> pc

Autor: Maciek (osi_at_pf.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 22:01:35 MET

Ja polecam ATI AllInWonder na RADEONIE. Sam takiej używam i w 640x480 śmiga
aż miło, a jak nic innego na kompie nie robię to i w pełnym PALu zgra.
Skompresować docelowo oczywiście DIVX 4.
Zresztą co do zgrywania i kompresji to zapraszam na http://www.mp4.com.pl/
Pozdrawiam
Użytkownik Kazik <kazikos_at_gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a56au6$r23$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...