Matrox Milenium II - zla jakosc

Autor: Radek Marcinkowski (radek_at_cbk.waw.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 20:59:55 MET

Dostalem w spadku karte jak w temacie.
Po zainstalowaniu okazalo sie, ze jakosc obrazu
pozostaiwa duzo do zyczenia:
- obraz jest ciemnawy, jakby przydymiony
- slabiutki kontrast
Pol godziny patrzenia i oczy wychodza z orbit!
Nie maja znaczenia: aktualna rozdzielczosc, czestosci
odchylania i liczba kolorow...

Podejrzewam, ze z tej karty juz sie nic nie wyciagnie
ale moze... (na plytce jest porzadny tranzystor, ktory
przy odrobinie dobrych checi moznaby wymienic)
Nie wiem, czy ta karta byla podkrecana (nie mam w tym
zreszta zadnego doswiadczenia)

Staralem sie dowiedziec cos niecos na temat tej karty ale
dokumnetacja ze strony MATROX-a jest marna, a karta posiada
duzo dodatakowych zlacz na plytce:
- 2 zlacza 30x4 dziurki (dodatkowa pamiec?)
- 1 zlacze 8x2 dziurki
- 1 zlacze 2x13 pinow
Oraz dodatkowe zlacze na sledziu, taki dlugi RS...

Jezeli ktos ma jakies ciekawe uwagi, to bardzo prosze,

Radek Marcinkowski