Re: Jak ttaanniioo podkrecic Celerona 300

Autor: Marcin Wojtynski (frutis_at_astercity.net)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 21:03:00 MET

> montujesz konkretnego wiatraka, zmieniasz magistralę na 100
> i jest sobie cel 450. mój kumpel tak zrobił i długo mu działał, zanim go
nie
> sprzedał

Nie zawsze jest aż tak prosto .... , swojego czasu mocno walczyłem z
podkręceniem 300 0kb cache na 450 , skończyło sie na tym ze przykręciłem do
niego śrubami radiator z transformatora który ważył chyba z kilogram , do
tego była cała konstrukcja podtrzymująca zeby się to nie przewróciło , potem
już tylko napięcie na 2.4 V i jazda :)) , ale to był procek z Costa Rica , a
te były wtedy dosyć oporne

Pozdrawiam

Marcin