Problem z modemem Zoltrix

Autor: rostex_at_wp.pl
Data: Fri 22 Feb 2002 - 18:58:20 MET

Witam wszystkich.
Mam problem z modemem Zoltrix WinHSP 56K.
Modem łączy się z internetem (0202122) z predkoscia nie przekraczajaca 7200
bps. Ustawienie maksymalnej predkosci to 115200 bps, a zaawansowanych dodałem
S10=50. Mimo to nic. Nawet nieraz nie może się połączyć. Linia była sprawdzana
przez TPSA, ale nie wyryto żadnych usterek.
Konf. Duron 800, 128 RAM, Dysk 20 GB, Geforce 64MB, system Windows 98 (Miałem
ME i to samo)
Na innym sprzecie modem zachowuje się poprawnie (46000)

Jeśli ktoś spotkał sie z takim faktem lub może mi pomóc, proszę o kontakt:
rostex_at_wp.pl
0607597382

Mateusz Rostkowski
PS. Odpowiedzi z grupy dyskusyjnej nie odczytam ponieważ nie mam możliwości
(patrz wyżej).