Re: ATi RADEON VE 64MB SDR TVout

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 18:18:48 MET

Użytkownik Artur <biczysko_at_lucent.com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:3C74D703.41A66B67_at_lucent.com...

> Dokladnie :)
> Ale chcialem zobaczyc co on napisze, ale trudno :|
no i z tym, ze nie da sie pograc w nowe gry 3d nie zgodze sie, bo;
-gralem z parametrami na maksa w Max Payne'a
-Wolftensteina
-Project IGI
itd.
--------------------
No i co z tego ze grales, przeciez ja nie napisalem ze sie nie
uruchamia w 3d, kwestia indywidualnych wymagan co do plynnosci
w danej rozdzielczosci ;)
Jak miales szybki proc (ve nie ma T&L) to na oryginalnej mogles osiagnac
w srednich rozdzielczosciach szybkosc GF2MX400.

Ale mialem oryginalnego radeona 7000 (32DDR)wiec nie wiem jak to z
innymi kartami
---------
A tutaj czlowiek pyta sie o jakiegoso klona (sdr), tylko do 2D to sie
moze nadac (klony ve/rage128 maja mocno zanizone taktowanie).

PeJot