Re: Predkosc odczytu....

Autor: Maciek (osi_at_pf.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 17:48:07 MET

Witma, 6 MB ? to chyba napieszo te dane idą ;) A na serio, to sprawdzałeś
czy masz włączone DMA (główny powód). Oczywiście zależy od Twojego
kontrolera na płycie głównej też wiele. Ja na swoim Abicie ST6R, dysk Maxtor
40 GB/7200 obr. osiągam 40 MB/s, na drugim IBM 40 GB/5400 obr - 30 Mb/s.
Pozdrawiam
Ps. Oczywiście zależy też z której partycji (biżej - dalej środka) oraz od
wielkości i ilości plików, ja tu podaję wartości max, jakie uzyskuje.