Re: Problem z A:/ (nieustanna propozycja formatowania)

Autor: bastian (bastian_at_kki.net.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 15:18:37 MET

Ja mam jeszcze inną propozycję. Kiedyś stało mi się podobnie.

Składałem komputer i w obudowie CG zamontowałem stacyjkę FDD w ten sposób,
że po włożeniu dyskietki do stacji przycisk wyjmowania dyskietki nie wysuwał
się całkowicie (obudowa ma niby swoj własny przycisk, który przenosi nacisk
na przycisk stacyjki). Miał on po prostu za mało miejsca aby wysunąć się
całkowicie. Objawy - dokładnie takie jak u Ciebie. Choć nie! Jedną dyskietkę
udało mu się przeczytać! ;-)

Powodzenia,
Bogdan