Re: AAAGHH!! Webcam 5

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_neurovirgin.com)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 13:16:25 MET

Użytkownik "klcric" <klcris_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Przestrzegam jesli chcecie udzielic jakiejs pomocy (ja zrobilem to na
priva)
> niniejszemu gosciowi mozecie spodziewac sie n/w odpowiedzi
(...)

czlowieku. juz nie wspomne o twoim tupecie z umieszczaniem prywatnych
odpowiedzi na forum publicznym.
co do mojej odpowiedzi, to gdy po raz jedenasty dostaje list o podobnej
tresci od takiego czlowieka, ktory probuje sie wymadrzac nie czytajac
uwaznie mojego listu, to chyba mam prawo sie porzadnie wkurzyc...

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
Neurovirgin.com