DiskManager i BootManager

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 12:50:24 MET

Witam
Nie wiem czy to na ta grupe ale w sumie sprawa dotyczy w pewniej czesci
sprzetu.
Zamierzam nabyc dysk (cos kolo 60GB). Wiem ze plyta zobaczy mi tylko 32 GB
(nowszych biosow do mojego "zabytku" nie ma ;-) ), dlatego chce uzyc
jakiegos diskmanagera. Czy po zaisntalowaniu w.w. programu moge jeszcze
instalowac kilka systemow, ktore beda w MBR instalowac swoje bootmanagery
np. Linux i lilo albo Windows 2000?
Czy to wejdzie wszystko do MBR i czy jest duze prawdopodobienstwo ze moze
cos nie wyjsc?
Jaki diskmanager polecacie?

Dzieki za wszelka pomoc.
Pozdawiam