Dysk 80GB i partycje

Autor: keb_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 22 Feb 2002 - 10:22:23 MET

Witam
Mam dysk 80GB i chce utworzyc na nim dwie partycje podstawowe, jedna
rozszerzona i kilka dyskow logicznych. Wykonanie tego FDISK'iem odpada bo widzi
dysk jako 10GB, poza tym nie utworzy drugiej partycji podstawowej. Ranish
Partition tworzy te partycje ale sytem ich nie widzi. jedyne co udalo mi sie
dotychczas wykonac to jedna partycja podstawowa i jedna rozszerzona z jednym
logicznym. I to dziala. Ale dlaczego FDISK widzi tylko 10GB dysk? Gdzie tkwi
blad. Co powinienem wiedziec przy partycjonowaniu takiego duzego dysku? Prosze
o pomoc.
Dysk uruchamiam na plycie MSI KT7 Pro2 z najnowszym bios'em.

pozdr
bosk'y