Re: Jaką kupić nagrywarkę ?

Autor: Konrad (snake134_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 00:17:06 MET

Użytkownik "Tomek Chodowicz" <sierzant99_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a53qhd$asq$1_at_news.tpi.pl...
> Zamierzam kupić nagrywarkę - jaką wybrać? Nie interesuje mnie szybkość
(może
> być nawet 8 razy, o ile takie są jeszcze w sprzedaży), ale raczej korekcja
> błędów, żywotność i wszystko inne (nie wiem, co jest ważne w nagrywarkach,
> bo jeszcze z nimi nie miałem do czynienia).

Witam!!!

Osobiście polecam Ci "TEAC" obojętnie jaki. Może być 16 lub 24 ... Ja mam
8 x 8 x 32 od nie całego roku i zrobiłem już grubo ponad 1000 płytek.Na
prawdę polecam bo to jest dobry sprzęt.

Pozdrawiam!!!
snake134_at_wp.pl