Problem - TEACW58 vs VIA 596B

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 21:37:25 MET

Problem polega na tym że podczas nagrywania gdy włączone jest DMA (pod
Windows 98) (co śmieszniejsze
nie da się tego wyłączyć ! Po odznaczeniu i restarcie pozostaje nadal
zaznaczone) przy próbie jakiegokolwiek
dostępu do dysku nagrywanie zostaje przerwane ale nie z powodu braku dopływu
danych ale
(podaje za programami ) z poowodu "Invalid Request" i tu numer czegoś.
Spotkał się ktoś z tym
kiedys ? Moja płyta to ECS P6BAP A+. Na tym dysk IBM DTLA 307030 jako
primary master,
nagrywarka jako secondary master oraz cd-rom LG 48X jako slave. Problem
występuje niezależnie
od umieszczenia nagrywarki i na różnych płytach opartych o ten chipset
(sprawdzałem u kumpli - podbnie )
(a najprawdopodbniej o ten sam south bridge). Wiem że można rozwiązać
problem wyłączając DMA jednak
to rozwiązanie nie jest satysfakcjonujące - na płycie na leciwym już LX-ie
wszystko było w porządku więc
jednak jakoś jest możliwa współpraca nagrywarki w trybie DMA i nic się nie
chrzani, jednak chipsety intela
były/są lepiej dopracowane. Proszę o ewentualne sugestie także na priva.
Pozdrawiam grupowiczów
Ł.Wesołowski.