Re: DVI a VGA w panelach lcd

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 19:45:02 MET

> Czy ktos uzywal wyjscia dvi do laczenia paneli lcd?
> Czy sa roznice w jakosci obrazu?

Mam Samsunga LCD 15" na VGA. W pracy są Eizo LCD 18" na DVI
i nie widzę dużej różnicy jeśli chodzi o ostrość, kontrast czy kolory.
Może to sprawa karty graficznej. U mnie jest Matrox a tam nawet nie
wiem co. Komputer sterujący Eizo to taki bardziej przemysłowy ;)
Jedno co tam jest lepsze to mniejsza różnica jasności między dolną
i górną częścią ekranu. Ale te Eizo są droższe od mojego Samsunga
o 12000 pln ;| Jeśli możesz sprzedać swój panel to może pomyśl
o NEC MultiSync LCD1550X. Najnowszy model, najnowsza technologia.
Obraz będzie pewnie lepszy niż na twoim. I ma oba złącza VGA i DVI.
Tylko 2800pln ;)

Wonder