Re: jak zmienic tryb pracy hdd

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 16:50:19 MET

">>> Piotrek" <rzeczkowski79_at_interia.pl> wrote in message
> Mam pytanko. W poscie ze wczoraj "seagate-udma100 "
> sebastian napisal o zmianie trybu pracy dysku ze udma100 na 33. Jak to
> zrobic. Mam hdd samsung20GB udma100. Prosilbym moze o jakies linki na ten
> temat

Nie wiem za bardzo po co chcesz to robic, ale wydaje mi sie, ze po co bys
nie chcial, wystarczy, ze podlaczysz ten dysk do kontrolera przez zwykla
40sto pinowa tasme (nie przez ta taka fajna, co ma duzo cieniutkich
kabelkow, tylko przez normalna, starego typu). Wtedy przy starcie BIOS (w
zaleznosci od plyty, ale na ogol...) wykrzyczy komunikatem cos w stylu "No
80-PIN Calbe detected" i automatycnzie przejdzie do trybu udma33, zeby
uniknac bledow transmisji.
Co do linkow - przykro mi, nie znam.
Pozdrawiam!
MA