Re: jaka nagrywarek wybrac?

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 16:56:13 MET

Na temat Combo koledzy juz wystarczajaco duzo napisali. Ja tylko dorzuce cos
na temat LG... Mialem taka... LG 8x4x24... I ostatnio strazsnie sie
wkurzylem, bo po dwoch latach urzytkowania umarl w niej laser. Ale potem jak
sobie pomyslalem ile ona plytke wysmarzyla... Przeciez kurcze byly dni i
tygodnie w ciagu tych dwoch lat, ze ja ja ujezdzalem jak w jakiejs
kopiarni!!! Gdybym robil to dla pieniedzy z pewnoscia zarobilaby juz na 10
kolejnych nagrywarek... Ale nie robilem wiec... Zostalem z niezlej jakosci
CDROMem a nowa nagrywarke poprostu musze sobie kupic. W przyszlym tygodniu
pojde na gielde i kupie najtansza LG jaka bedzie dostepna...:):):)
Pozdrawiam!
MA