Re: Plyta glowna ECS P6IPAT...

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 15:33:57 MET

> Hi,

> Sprawdź w tabelce przed startem systemu jako co jest wykrywane to
> urządzenie. System nie wykryje niczego, czego BIOS nie jest w
> stanie wykryć :)

Wlasnie w tym sek, za tam nie ma nic czego nie byloby tez w Menadzerze
urzadzen i co by nie bylo poprawnie zaistalowane! A to pieprzone PCI Device
pojawia sie jak jakis duch, czy cus... Co znamienne nie ma tego problemu pod
dziewiatkami jak dorzuce wszystkie sterowniki producenta, i nie ma tez pod
XP ktory to system wszystkie drivery ma "na pokladzie".
A, i jeszcze porownywalem zawartosci Menadzerow urzadzen w tych wszystkich
trzech systemach... I tego PCI Device naprawde nie bylo do czego przypiac...
Chyba, ze naprawde jakis glupi jestem:)
Chyba dam sobie juz z tym spokoj... Jak mi kiedys bedzie to urzadzenie do
czegos potrzebne i go nie bedzie... Moze wtedy sie znajdzie co to za
wynalazek... Kurde, no ale naprawde watpie! Plyta najnowsza nie jest, kilka
dni temu sciagnalem najnowsze drivery ze strony ECSa, zainstalowalem
wszystkie... (Blad w driverze do Ultra ATA Storage nadal nie jest
poprawiony:(, czyt. system nadal sie wyklada).... i nic!!! PCI Device nadal
z zoltym wykrzyknikiem...
Eeechchch....KU&%^$# JEGO PIE&%&^*% w DU*^&$ JE&^&% MAC powiedzial Aik i
srogo zaklal...:):):)
Best wishes!
MA