Re: prośba do właścicieli ECS

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 14:48:16 MET


Hi,

maksik wrote:
>
> prawdopodobnie moja płyta jest walnięta (od nowości). Próbowałem jej pomóc

W jaki sposób?

> przez upgrade biosu (udany) nic to nie dało wiec zwróciłem do serwisu. Tam
> mnie zbywają - bo zrobiłem upgrade.....Przyznam sie, że nie zapisałem

Zrób im awanturę. Upgrade BIOSu jest polecany przez producenta i
wręcz jest obowiązkowy, bo usuwa czasem problemy z płytą. Nie jest
jakimkolwiek naruszeniem gwarancji, a wręcz jest próbą rozwiązania
problemu bez niepotrzebnych ingenercji serwisu. Serwis ma jedynie
prawo nie przyjąć płyty z uszkodzonym w czasie aktualizacji BIOSem
lub uszkodzonym układem Flash.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:18:52 MET DST