Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 14:56:37 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message

> To taka dziwna metoda. Jak sie kogos zwyzywa zakreci i pogrozi to sie
> moze nie odezwie i dyskusja z glowy :(

Potraktował bym ten warning raczej jako próbę zwrócenia uwagi na
niekulturalne zachowanie. I tak jestem poza obszarem zainteresowań Radosława
Popławskiego, bo używam niearyjskiego czytnika.
Czuję się trochę jak bym rozmawiał z osobą mlaskającą, siorbiącą i mówiącą z
pełnymi ustami... na kulturę trzeba zwracać uwagę.

Tyle

Pozdrawiam
Radek