dosowy program na Duronie

Autor: marzka_at_winkowski.pl
Data: Thu 21 Feb 2002 - 13:18:41 MET

stara dosowa gierka zachowuje sie dosc dziwnie. zwalnia w trakcie grania i
zaczyna coraz bardziej skakac, az do stanu prawie uniemozliwiajacego granie.
tak sie dzieje gdy odpalam ja spod windy. co ciekawsze, u mojego brata na
celeronie takich cudow nie ma. odpalona w samym dosie chodzi bez problemow. U
mojego kuzyna (tez Duron) skacze tak samo, czyli rozumiem ze to procek. Sa na
to jakies patche czy co?

duron 800 + ecs k7vza + 256 RAM + tnt2 pro na win98se

pozdrawiam / Andrzej