Soltek SL-75DRV2 i dodatkowy czujnik temperatury RT2

Autor: Carlito (moon_at_obywatel.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 11:57:41 MET

Witam wszystkich

Kupiłem nowy sprzęt na płycie Soltek SL-75DRV2, otwieram obudowe i widze
brak czujnika temperatury RT2, wg instrukcji słuzy do pomiaru temperatury
dowolnych podzespołów i podłącza sie go do gniazdka RT2. Wiec ide do sklepu
gdzie kupiłem sprzęt i dowiaduje sie, ze czujnik został umieszczony przy
radiatorze procesora. ..
Czujnik jest na giętkim kilkucentymetrowym kabelku, natomiast sprzedawca
twiedzi, ze był to inna wersja płyty z króciutkim kabelkiem, dlatego jest
przy procesorze.
Pytam zatem czy ktos tu mnie robi w wała? Wg instrucji jest tylko jedno
gniazdko do którego podłącza sie czujnik RT2.... W Biosie odczytuje
temperature procesora ale czy to nie jest odzielny czujnik (np dostarczony z
zestawem chłodzącym procesor)?
Wszystkich włascicieli tego modelu Solteka proszę o pomoc.

/Carlito