Re: Co sadzicie o plytach Sono ?

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 11:51:17 MET

Użytkownik "MC" <mc_at_fenixnet.trzepak.pl> napisał w wiadomości
> a dokladnie pod Tualatina ?
> o np. takie cos : http://www.sono.ca/products/viper_index.htm

Ja sie bardzo zrazilem - kupilem 5 do kompow do szkol i wszystkie sie
urumiachaly kiedy chcialy - doslownie, albo nie chcialy sie zalaczyc. Trzeba
bylo wylaczyc zasilanie na ok 20-25 min i wtredy dzialaly OK do pierwszego
zamkniecia windy i tak w kolko.
Chyba trafilem na taka uwalona partie. Po wymienie na ECS wszystko jest OK
ECS IPAT i815 jest tanszy od SONO VIPER PS2808EP o okolo 50 zł
Nie polecam SONO , ale to moje osobiste zdanie.

PS . Te 5 plyt SONO leza sobie u mnie na pulce i mysle co z nimi zrobic :(

Pozdrowienia
ZenoN
maciej_at_kris.mpnet.pl