Heeelp... Komputer mi zasypia.

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 09:19:03 MET

Witam.
    No i mnie dopadło.. kupiłem płytę na hipsecie BX w włożyłem do niej niej
Celerona 366 na przejściówce w złączu slot, Riva 2 TNT, karta TV Life View
no i siecówkę.
Płyta może być zasialana z zasilacza AT iATX. U mnie z AT.
Problem: po kilkunastu minutach bezczynności, gaśnine monitor, wyświetla się
tylko kursor w lewym górnym rogu.
Kilka razy udało się go obudzić klapaturą, lub ruchem myszki.
Co jest grane? Opcje oszczędzania energii w setupie wyłączone, jak również
zarządzanie energią w win 98.
Heeeelp....
    Reksio.