Re: Pomocy!!!

Autor: Robert Balewski (rbalewski_at_prug-air.com.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 08:08:45 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> Zrób testy HD Tachem a nie Sandrą i dopiero wtedy porównuj (bo
> wyniki HD Tacha można interpretować jakoś, a wyniki Sandry nie).
>
> Sprawdź, czy któraś z kart nie dzieli przerwania z kontrolerem HPT.

Dzieki za pomoc. Zrobie pomiary, ale dopiero we wtorek bede w domu.
A jesli chodzi i przerwanie to nie do konca wiem jak to jest. ACPI
przydziela dynamicznie przerwania, a w systemie widac wszystkie urzadzenia
na jednym przerwaniu (bodajze 11). Nie potrafie wylaczyc ACPI w biosie
(slyszalem, ze na tym Abicie sie nie da).
Chyba ze jest jakichs sposob na to zeby wylaczyc ACPI???
Lub tak ustawic ACPI zeby dla HPT nie przydzielalo przerwania???
Jesli jest taki sposob to prosilbym o "instrukcje wykonania takowego
zabiegu:-)"

Jeszcze raz dzieki

Pozdrawiam

Robert