Problem z ustawianiem partycji....

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 23:49:40 MET

Witam

Mam problem polegajacy na tym ze jak ustawie partycje i je sformatuje NDD i
Partition magic widza je odmiennie. Np. Jedna partycja jest jako dwie albo
kasuje mi sam wszystkiem partycje utworzone z rozszerzonej. NDD czasami
wykrywa bledy z tym zwiazane itd. Myslalem ze to sprawa moze konfiguracji
ale wlasnie skladalem kolejnego kompa i problem jest identyczny, a wiec
podejrzewam ze ja robie jakis blad. Jaki?
Zarobno probowalem Fdisk'iem jak i Partition magic'kiem ale bez efektu. Moze
robie w zlej kolejnosci?
1. ustawiam podstawowa p.
2. ustawiam rozszerzona p.
3. dziele p. rozszerzona na kilka dyskow logicznych
4. formatuje wszystkie partycje po kolei.

THX za wskazuffki.

--
Pozdrawia:
              <<< STRAŻAK >>>