Re: Komunikacja glosowa bez IP

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 22:56:15 MET

Użytkownik "Tadzik Sawicki" <servis_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jesli lacze sie przez modem to tak rzeczywiscie jest , ale ja mam stale
> lacze z IP widzianym tylko wewnatrz sieci osiedlowej, a nie na zewnatrz.
> I tu jest problem.

* Mnie też ten temat interesuje bardzo . Udało mi się
dzięki BuddyPhone 3 połączyć z przypadkowo napotkaną osobą,
lecz niestety nie udaje mi się połączyć z głosowo z kumplami
- po prostu komputerki się łączą, ale brak jest jakichkolwiek
oznak dźwiękowych z obu stron ...
Spróbuję jeszcze netmeeting - podobno najlepszy.
Oba teoretycznie pozwalają na połączenie komputerów podłączonych
 do sieci z LAN`u ...

--
Pozdrowionka!