Re: Czym czyscic?

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 22:45:01 MET

Użytkownik "Silver Ghost" <s_silver_at_priv7.onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam!

Cześć,

> Mam pytanko odnosnie czyszczenia CDRW. Mam plytke Verbatim 700 CDRW i
> przypadkiem troche mi sie utluscila ... wypadek. Czym najlepiej ja
> przeczyscic? Spirytus, woda, plyn do szyb ?

Może mnie wyśmiejesz, ale dobry sposób to woda z np. płynem do kąpieli
(byle nie mocnymi detergentami!). Wkłada się płytkę i czyści jak każdy
przedmiot :-) Póżniej wystarczy wytrzeć do sucha czymś delikatnym, żeby
nie porysować powierzchni. Ja w taki sposób czyszczę silnie zabrudzone
(popalcowane) CD i muszę przyznać, że metoda jest skuteczna ;-)
BTW nie próbujcie tego z dyskietkami.

Pozdrawiam,

--
* Piotr Respondek - Respio   *