Re: Co lepsze- Geforce 2 MX200 (albo 400) czy Ati Radeon 7000 32MB?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 21:42:37 MET

"Grzesiek" <grzes202_at_wp.pl>, wrote in

> Wydawało mi się, ze karty Ati albo matrox można nazwac firmowymi.

Te firmy robia chip oraz same produkujace karte. Nvidia chyba nie robi
wlasnych kart na sprzedaz oni robia tylko chip/GPU

> Czy karty firm msi albo winfast są dużo lepsze niż noname?

Wlasnie o to mi chodzilo. W wydajnosci roznicy nie powinno byc ale za to
otrzymujesz dobrej jakosc obraz oraz pewnosc jakosc produktu.

> Czy to są karty firmowe?

Tak.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!