SB Live 5.1 i Mini wieża Technics

Autor: MARCiN (marcin_at_pai.com.pl##USUŃ_TO##)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 14:25:16 MET

Podłączyłem SB do wiezy chinczami (chyba tak to się pisze). Ale w instrukcji
SB wyczytałem że jest tam wyjcie spidif jest to wejcie na zwykły minijack do
którego podłącza się głośniki 5.1 lub coś podobnego, a zdrugiej strony
powinieno być wujście din (optyczne) i właśnie takie mam na wiezy ( w
instrukcji jest napisane że mozna tam podłączyć minidisk). I tu moje pytanie
ile może kosztować przewód optyczny minijack - din ? Czy da to jakieś lepsze
rezultaty niż podłączenie zwykłym kablem z chinczami?
Pozdrowienia

--
        http://www.oasis.prv.pl