Leadtek Gf 2 MX SH PRO

Autor: HaRv3sTeR (HaRv3sTeR_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 20:58:26 MET

Witam
Mam problem z ta karta. Dokladnie problem ze zmiana rozdzielczosci w DOSie.
Tzn. jak uruchamiam jakies interko np. w trybie 13h albo 12h lub czyms na
full screen (poza trybami tekstowymi) to karta nie moze powrocic do windowsa
do rozdzielczosci 1024x768. Wtedy widze tylko czarny ekran.
Dodam jeszcze, ze czasami przy pracy w windzie nagle caly ekran robi sie
pomaranczowy. Przewaznie sie tak dzieje gdy odpalam jakis prog DOSowy w
oknie.
To wszystko wystepuje tylko wtedy, kiedy mam taktowanie core i ramu powyzej
minimalnej wartosci, bo gdy ustawie core na 150MHz, a RAMDAC na 315MHz to
wszystko jest. Przy pracy na domyslnych wartosciach (czyli core 200MHz i
RAMDAC 365MHz) temperatura powierzchni chipa wynosi okolo 47 stopni C.

--
--=[ HaRv3sTeR ]=--
HaRv3sTeR_at_wp.pl