Re: Prawda to ze plyty MSI sie psuja?

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 16:26:44 MET

Użytkownik "perszing" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:a50bll$3bf$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...

> Wlasnie, gadam z gosciem co pracuje w sklepie :P i na moje pytanie czemu
nie
> sprzedaja plyt MSI odpowiedzial ze nie sprzedaja bo sie psuja, heh
prawda
> to?

Zepsuć się może _każda_ płyta główna, nie tylko MSI. Nie ma w końcu
doskonałych urządzeń.
Jeśli chodzi o Microstar - ich płyty mogę bez obaw polecić każdemu. Sam
przez blisko 4 lata używałem MS-6117 pod P2 na Intelu LX - jedno jest
pewne: płytę naprawdę ciężko było zajechać pracowała b. stabilnie przy
wszystkich ustawieniach.
Owszem - w pórównaniu z innymi płytami o tych samych chipsetach MSI zwykle
wypadają nieco słabiej. Nawet ECSy zdolne są przebić MSI - jeśli jednak
komuś zależy na sprawdzonym, bezkonfliktowym i stabilnym systemie polecam
MSI. Ceny są dosyć przystępne.

POzdrawiam.

--
* Piotr Respondek - Respio   *