Re: AGP w slocie PCI

Autor: Albercik (leno_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 15:29:29 MET

Użytkownik "aleph" <aleph_at_polanet.trzepak.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "arfel" <arfel_at_excite.com> napisał w wiadomości
>
> raczej nie, te sloty są tak zbudowane że jak już wciśniesz kartę AGP do
> slotu PCI to będzie ciasno siedzieć.
>
> --

Najnowsze badania Kameruńskiego serwisu komputerowego dowodzą, że karta
graficzna mająca port AGP x 4 może zostać wsadzona do Slotu PCI. Komputer
wtedy znbacznie przyspieszy przetwarzanie grafiki dorównując najnowszym
układom G-Force IV XP.
Jednak należy uważać, gdyż układy takie mogą się przegrzewać. Do chłodzenia
wystarczy zaś radiator z procesora 386.
I tutaj ciekawostka: z Kameruńczykami ścigają się Wietnamczycy, którzy
wsadzają do pudeł monitorów 19" kineskopy ze starych telewizorów 28".
Widzimy tutaj znaczną oszczędność przyrody - po prostu stare kineskopy nie
zanieczyszczają środowiska. A przede wszystkim znaczną poprawę wielkości
naszego ekranu. Z takich monitorów zaś ludzie w Etiopii tworzą ekrany
ciekłokrystaliczne - polewając je krystalizującą się cieczą (domyślcie się
jaka :) oraz ucinając zbędny fragment za głównym ekranem kineskopu.
Nie będę się więcej rozpisywał nad możliwościami technologicznymi
pozostałych państw 3 świata, ale chciałbym tylko dodać że jeszcze po kilku
obróbkach można stworzyć ultra lekki komputer przenośny.

Powodzenia
Adam Słodowy ;-)