Re: karta muzyczna i glosniki

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 14:57:47 MET

In post <a507f0$3tk$1_at_histeria.pl>
 "Malcolm Colins" <sea_at_ats.pl> nagryzmolił:

>Panowie tu nie chodzi o charakterystyki ....chyba po za wami nikt sie tutaj
>na nich nie zna, wiec chyle przed wami glowe z tego powodu, ale o to jak

Czyzby ?

>karta brzmi w porownaniu do starego SB Live 5.1 a chyba o tym jest ta
>rozmowa, prawda? Tak wiec uwazam ze w porownaniu do starego Sb Live 5.1
>karta SB Audigy jest super.

Mysle, ze jest lepszy.

>Przecietnego uzytkownika nie interesuje specyfikacja techniczna ale to czy
>wszystko dziala tak jak jemu to odpowiada.Prawda??

Zaprzeczyles moim slowom, kiedty napisalem ze oferuje bardzo
przecietna jakosc brzmienia jak na karte pol-profesjonalna - nic
innego nie napisalem.

>Jakos nie zauwazylem zebym pisal ze sprzet na ktorym testowalem jest
>sprzetem HiFi wiec nie widze powodu zeby sie ze mnie smiac, chyba ze jest to
>sposob na skonczenie dyskusji....ale jak Panowie sobie zycza.

Oczywiscie, ze nie, Ale mieszne jest ocenianie jakosci brzmienia karty
na takim sprzecie jaki podales.

>EOT

To wszystko.

--
***Dawid "Larus" Paszkowski***
"Run, live to fly, fly to live, Aces high"