Odp: system z FDD a Disk Menager

Autor: Ryszard (rysieksi_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 14:06:16 MET

> A czy na dyskietce zainstalowałeś obsługę dużych dysków z DiskManagera?
>
> Ja miałem podobnie. Dopiero doinstalowanie tego na dyskietkę startową
> rozwiązało problem.

Z tego wynika że opearcja taka jest możliwa !
Dzięki za info.

A pamiętasz jak to doinstalowywałeś ?
Jakoś niemogę - chociaż próbowałem.
Jak zrobię (coś tam o boot na dyskietce) to z dyskietki
tak poprawionej nie mogę uruchomić systemu (mówi że niema tam systemu)
Jak na niej jeszcze raz zrobię dyskietkę startową z ME, też to nic nie daje
:(

Rysiek