Re: Kontroler RAID IDE...

Autor: Lee (wingchun_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 13:21:18 MET

> Roman zapytal nieprecyzyjnie o RAID sprzetowy, Krzysztof odparl, ze
> kosztuje sporo. Ty stwierdziles, ze masz tanio. Zas w ostatnim poscie
> "Taaa a cena pewnie kosmiczna :)". Zwykle niporozumienie, wynikle z
> roznej interpretacji pytania.

Tanie to dla mnie przerobienie Ultra 66 w FastTrack 66 - cena tej pierwszej
jest ponizej 80 zl a koszt przeobienia to mniej niz 2 zl + polaczenie z
siecia celem pobrniana BIOSU driverow i ew instrukcji jak tego dokonac.
Jendym slowem masz FastTrack66 w cenie ponizej 90 zl na pewno a teraz
zerknij na cene oryginalnego FastTracka66 :)) rozumiesz roznice tanio drogo
? A juz wogule jak ktos zaczoal wyjzedzac z kontrolerami z dedykowanym CPU i
cache przeciez to taka kuppa siana ze OJ

> BTW. BP, nie chcialem sie czepiac. Co do Romana, to juz odpowiedziales:
> wymiana na Promise, choc w postaci karty nieco uderzy po kieszeni.

jak wyzej koszt max 80 zl wiec nie rozumiem co go uderzy ??? Przemiana
Ultra100 w FastTrack100 jest nieco bardziej skomplikowna (nie niemozliwa)
jednak z wlasnego doswiadczneia proponuje Ultre 66 procedura przemiany (jest
ich kilka) jest stosunkowo prosta i w niektorych rozwiazaniach obywa sie
nawet bez lutowania :)
pozdrwiam
Robert