Re: SVIDEO

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 13:30:20 MET

"greenski" <p.zielinski3_at_wp.pl> wystukał
(news:a5042s$5r9$1_at_news.tpi.pl):

> Dlugos kabla ok jesli chodzi o zapewnienie optymalnego obrazu
> (1,5m). Przewod firmy IXOS wiec ma metalowe koncowki, latwo mozna
> rozkrecic. Ktos mi napisal jeszcze o konwerterze S-video na
> composite video. Slyszales?

Moze karta jest NTSC? Co do urzadzen - nie widzialem, na pewno istnieja
takie pudelka, ktore bardziej elegancko mieszaja sygnaly wizyjne, tylko
zapewne cenowo bardziej oplaca sie po prostu zewrzec kabelki. Kupowalem
przewody kilka razy i zauwazylem, ze markowe kable sa zrobione dobrze
(nic nie trzeba ruszac), a kable home-made, jakich pelno w
supermarketach, maja tylko spieta luminacje. W zasadzie nie trzeba
nawet lutowac, do sporadycznego korzystania wystarczy odpowiednie piny
okrecic kawalkiem drutu.
Pozdrawiam
Egghead