Re: Nie chłodzić procesora!

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 12:59:49 MET

"artkor" <artcor_at_poczta.spam.onet.pl> wystukał
(news:vr177us12vr5uddpdf9dg1qkhod2j5hfou_at_4ax.com):

> Przy 100 'C to nie bedzie juz z czego tej energii robic bo procek
> sie dawno spali
> Bardzo madrzy sa ci amerykanie, nie ma co :)))))
> Niech sobie ja wsadza.... tam gdzie maja najcieplej.

:)
Ale rezerwuarem ciepla nie musi byc procek, moze to byc cokolwiek,
przejmujace energie cieplna. Tylko zeby uzyskac temp. wyzsza od procka
potrzebny jest jakis modul aktywny, np. ogniwo Peltiera, a ten pewnie
zezre cala odzyskana energie i jeszcze ciut.
Pozdrawiam
Egghead