Re: Problemy z Zoltrix Spirit ?

Autor: Sandra (sanderka_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 12:10:50 MET

Użytkownik <wojter_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości ...

> CZy ktoś spotkał się z problemami przy instalowaniu w/w modemu ?
> Proszę o uwagi i doświadczenia.

Też mam Zoltrix'a Spirit'a, nie mam i nigdy nie miałem problemu
z instalacją. Po prostu niewłaściwie go instalujesz :P
Przy instalacji tego modemu i innych winmodemów (chyba),
wybiera się 'Conexant PCI Modem Enumerator' !!!
Po restarcie Windy, modem jest wykrywany i doinstalowywane jest
to co potrzeba, to wszystko.
Pamiętaj tylko że trzeba wybrać ENUMERATOR, a nie coś innego !!!

= SANDRA Powered: BE6-II & PIII 1_at_1,28 =
=   GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM   =
=  GeForce2 Ti 64 MB 256/460 & SBLive  =