Re: Jaki największy rozmiar partycji boot

Autor: artkor (artcor_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 11:42:56 MET

On Wed, 20 Feb 2002 11:33:50 +0100, "EllaL" <ellal_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Posiaiadam nowa płyte ECS na SiS735 i dysk 40 GB.
>Jaki największy rozmiar partycji mogę zrobiś żeby botowal się WinXP ???
>Czy w przypadku nowych bios-ow jakies ograniczenia wystepują ??
>
>Z pozdrowieniami
>Ellal

Mozesz sobie zrobic nawet partycje na caly dysk, tylko po co.
Zdefragmentowac 40GB to trzeba miec duuuzo czasu :)
Pierwsza partycje zrob 4-5 albo 6 GB, tak zeby wszedl system i
wszystkie programy, a na pozostalym miejscu zrob jeszcze ze dwie
partycje, tak do 20 GB. Defragmentacja systemowej partycji zajmie ci
wtedy duzo mniej czasu, a system bedzie chodzil szybciej nawet gdy na
pozostalych partycjach bedzie totalny sajgon.
Co do ograniczen to w tej chwili granica wielkosci obslugiwanego dysku
jest cos kolo 120GB, ale pewnie zaraz zrobia do tego odpowiednie
nakladki jak w przypadku starszych komputerow.