system z FDD a Disk Menager

Autor: Ryszard (rysieksi_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 11:24:10 MET

Witam.
Mam następujący problem i liczę na Waszą pomoc o ile ktoś już to
przerabiał;

Dysk HDD Segate 40 GB
Zworka na HDD ustawiona na 32 GB - płyta nie widzi inaczej :(
Programem Segate Disk Menager przywróciłem widoczność 40 GB
podział; C:2 GB Fat16, D:2 GB NTFS, E:4 GB NTFS, F:32 GB Fat32
system; C: Windows ME, D: Windows NT
i wszystko chodzi ok.

I tu występuje problem;
Po uruchomieniu systemu z dyskietki startowej (zrobionej na Windows ME)
nie widzę partycji 32 GB Fat32
(t.j. widzę partycję, ale jest ona pusta)

Co mam zrobić aby zobaczyć właściwie tę partycję z systemu na FDD ?

Gdyby ktoś pytał - a po co ci to ? - odpowiadam;
Chcę zgrać obraz partycji systemowych przy pomocy Ghost-a
na dużą partycję Fat32, tak aby łatwo odworzyć system,
no ale nie mogę zgrać obrazu nie widząc właściwie tej partycji.
(Ghost też nie widzi i chyba nie trzeba się temu dziwić )

Proszę o pomoc,
ew. o powiedzenie "to se neda" :(

pozdrawiam.
Rysiek.