Dziwny BIOS (karta muzyczna)

Autor: zyga07_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 20 Feb 2002 - 11:10:16 MET

Mam wielką sprawę odnośnie zainstalowania karty muzycznej. Tylko karta ma
działać pod WINNT z Service PACK 6. I tutaj jest problem karta nie chce się
zainstalować. MOże podam numer BIOSU BIWXM BIOS 1.2.1 06/29/2000
W83627HF-6A69MPNAC-00. Chodzi o to ze karta jest zintegrowana, pradopodobnie
jest to ess solo, coś takiego. Mam stery po próbie instalacji wyskakuje
komunikat there was insufficient to install the driver. W BIOSIE nie mogę
znaleźć opcji włączenia karty a powinnna być. Próbowałem wszystkie przewania i
nic!!!
Jak ktoś wie o co biega to dajcie znać najlepiej na mojego emaila.
zyga07_at_poczta.onet.pl