Re: Maxtor 40 GB 7200 obr. czy Baraccuda IV 40 GB?

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 10:34:29 MET

Czesc!
> Obecnie mam 3 Seagate`y i jestem z nich zadowolony ale na grupie często
> słychać , że baraccudy IV mocno się grzeją.
Jak do tej pory takze mialem Seagate i zaden mnie nie zawiodl. Mam teraz
40 GB Barracuda IV. Nie zauwazylem zeby sie grzal. Jest po prostu
cieply, ale to moze dlatego ze mam duza obudowe.

> Sprzedawca poleca Maxtora mówi ,
> że jest cichszy i mniej się grzeje, no i troszkę tańszy (dodatkowo ma ATA
> 133 - to tak na przyszłość bo narazie mam płytę ATA 100).
Jesli chodzi o dzwiek to mam wrazenie ze mam stacje bezdyskowa - BIV
nawet nie mruknie. Obudowe mam raczej
cicha, wiec ewentualna halasy szybko bym stwierdzil.

> Proszę szanownych grupowiczów mających do czynienia z tymi dyskami o radę,
Wybor nalezy do Ciebie. Ja sie jednak utwierdzilem w przekonaniu ze
podjalem dobra decyzje.

Pozdrawiam

--
Pawel Topa 			http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~topa/
Institute of Computer Sciences, University of Mining and Metallurgy