Re: SB Live wejscia/wyjscia + ... - ???

Autor: Michal K. (michalkosnik_at_poland.com)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 10:05:39 MET

> 1.) Do czego sluza w SB Live Value 1024
> TAD

telefonic answernig device - do podlaczenia modemu i wykorzytsania funkcji
voice... z tego co wiem dziwny standard - jaks z modemami creative
zwiazany... ale kto wie ? jakby dobry kabelek zorganizowac moze bylo by
dzialalo

> AUX

do podlaczenia np. tunera tv :-)

> oba umieszczone sa na "plytce", identyczne ksztaltem co CD-IN :)????
> 2.) Posiadam urzadzenie CD z wyjsciem AUDIO cyfrowym, jednak ma mtrudnosci
> dostaiem takowego przewodu? Gdzie moge taki przewod kupic i gdze go w
karcie
> dzwiekowej podlaczyc? [Gdansk, ew. sklep wysylkowy lub dobra duszka :)]

ja sobie nozykiem z kabla do cdroma zrobilem kabelek dwuzylowy i jakos
wcisnalem i jakos dziala

> 3.) Jezeli zakupie zestaw Creativ 5+1 to czy bedze mial obslugiwane
wszytkie
> glosniki i subwofer?

tak bedzie , glosnik centralny pozostanie niewylorzytsany , jezeli nie
planujesz ogladac filmow dvd lub divx z dzwiekiem ac3 lub grac gry z eaxem

ja sobie wymienilm na 5.1 i sie sprawdza

> 5.) TAk na marginesie to ktos moze ma XP [PL] + w.w karte dzwiekowa i
> porazdzil sobie z wszelkimi zakloceniami dzwieku jak i zawieszaniu
> ystemu - glownie chodzi mi o LiveWAre dla XP i driverki - jak, co i w
> jakiej kolejnosci? :)

trza pokombinowac z ustawieniami w biosie (w zaleznosci plyty gl. - domyslam
sie ze na via) i z driverami i jakos dziala :-)

MK