Re: k7vza i bios v.34

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 09:56:42 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Mi osobiście wygląda to na wykrycie braku wiatraka, np. na podstawie
> zbyt powolnego startu wiatraczka.

Mam k7vza 3.0 bios 3.4 , obroty wiatraka obnizylem rezystorami (dzieki za
rady Radek :) do 3000 , no i musialem w biosie wylaczyc opcje FAN OFF
PROTECTION , gdyz wiatrak zdaje sie za wolno startuje i komp mi sie wylaczal
sam po kilkukrotnym pikaniu jeszcze w biosie - czyli musialem wylutowac
rezystory, puscic wiatrak na nominalnej predkosci obrotowej, wejsc do biosu
(bo na obnizonych obrotach sie nie dalo - nie zdarzylem :) , wylaczyc FAN
OFF PROTECTION i przejsc na 3000 obrotow...
Ale kilkukrotne wlaczanie i wylaczanie budy nic nie dawalo - wiatrak i tak
za wolno sie rozkrecal i nie dalo sie kompa wlaczyc.

Pozdrawiam
T.