Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 00:48:17 MET

marcin napisał(a):

> jestem studentem piątego roku informatyki . piszę prace magisterską właśnie
> o procesorach. jeden z rozdziałów ma tytuł jak w temacie postu
>
> proszę szanownych grupowiczów o wypowiedzenie się dlaczego kupili dany typ
> procesora, jakie mają z nimi problemy , czy system często się wiesza itp
> (nie piszcie tylko o cenie)

No cóż... ja prawie 1,5 roku temu zdecydowałem się na Athlona (AFAIK właśnie
wtedy AMD dobijało do magicznej granicy 1GHz). Dlaczego? Powód prosty: po
co płacić prawie 2 razy więcej za wolniejszy sprzęt? Za różnicę w cenie kupiłem
sobie porządną płytę (mówcie co chcecie, ale dla mnie Abit KT7 jest świetny),
lepszą grafikę (Hercules Prophet 2MX zamiast jakiejś tajwańskiej zabwaki) i
zamieniłem CD na DVD. A jak wygląda zawieszony Athlon zapomniałem po wymianie
ewidentnie trefnych pamięci, które nie chciały chodzić na innych płytach nawet
na 100MHz, oraz zainstalowaniu W2k - jakby nie patrzeć dużo stabilniejszy niż
Win9x/Me. Podkreślam też, że poza uwalonymi pamięciami nie miałem absolutnie
_żadnych_ innych problemów z jakąkolwiek niekompatybilnością sprzętu.

--
pozdrawiam,
Andrzej